

به همت فاطمه پاشازاده مسئول کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی سومین نشست کتابخوان مدرسه ای در سال 96 در دبستان دخترانه امام حسین علیه السلام شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران ، به نقل از علی عاشوری مسئول کتابخانه امیرالمومنین (ع) شهرستان اسلامشهر، سومین نشست کتابخوان مدرسه ای با تلاش فاطمه پاشازاده مسئول کتابخانه شهید مصطفی خمینی و با حضور مدیر و مربیان و جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه امام حسین (ع) شهرستان اسلامشهر در نمازخانه این آموزشگاه برگزار شد.
در این نشست کتاب های "ده قصه از امام رضا(ع)" به روایت مژگان شیخی، توسط زهرا اسماعیل نژاد "آدم برفی" نوشته ی مریم پوریامین توسط نرگس قنبری "همنشین آسمان" نوشته ی نجمه جوادی،توسط اسماء حسینی نجات ؛" ایران باستان" نوشته ی مهوش طهوری ، توسط فاطمه فاتح نژاد "رازو زندگی" نوشته ی پروین آزادی ، توسط زهرا تاجیک " رویای باغ سفید " نوشته ی آرمان آرین، توسط روژینا قنبری"روزنامه فروش "نوشته ی وینس واتر،توسط بهین افرادی" ناز بالش"نوشته ی هوشنگ مرادی کرمانی، توسط سماء حیدری جو، و "خنده کبک" نوشته ی؛محمد میرکیانیتوسط مائده کلهری برای حاضر ین در این نشست معرفی شد.
کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی اسلامشهر دنبال میکنید
برچسب: سومین,نشست,کتابخوان,مدرسه,دبستان,دخترانه,امام,حسین,علیه,السلام,اسلامشهر, نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:46